• Relatii Clienti
  • L-V 10:00 - 18:00
  • +40312294511
  • info@parfumexpress.ro

Parfumuri - Chanel

Selectare

Chanel Parfumuri Chanel

Coco Chanel-intruchiparea femeii moderne

 

Cele doua litere C impletite reciproc, cum ar fi Coco Chanel, astazi s-a transformat intr-o pictograma individualizata, deoarece in toate colturile lumii se stie ce marca reprezinta cele doua litere. Coco (de la cocos), iar Chanel, prototipul cel mai elocvent al femeii secolului 20, care, dupa primul razboi mondial s-a transformat din fata cu palarie in femeia de reputatie mondiala.

Cariera ei este legendara: a pornit de la o stare materiala precara, primii pasi intr-o cariera muzicala i-a inlocuit cu talentul in croitorie si doza mare de curaj i-a asigurat reputatia. Ea a fost prima croitoreasa care a eliberat-o pe femeie de corset si a purtat rochii uluitoare atat ea cat si oaspetii ei. Foarte curand si-a atras elita frantuzeasca, astefel incat numele Coco Chanel s-a transformat intr-unul de reputatie mondiala prin rochiile si parfumurile create. In 1939 Coco a hotarat sa se retraga, motivul facandu-l public printr-o marturisire: „Am crezut ca moda feminina este simpla si moarta odata pentru totdeauna”. Dar doamnele din lumea sofisticata au continuat sa-i poarte rochiile cu vehementa. Succesul lui Christian Dior, din 1947, a afectat totusi grav succesul Chanel. A respins in totalitate moda retro Dior, si a vrut sa impuna din nou propriul stil, de aceea in anul celei de-a 70-a aniversari a vietii sale creatoarea si-a redeschis casa de moda. In februarie 1954 prezinta la Paris colectia nou-nouta de rochii. Prezentarea a continut multe lucruri speciale cum ar fi: sacourile din material moale, necaptusite, curgatoare, bluze frumoase din matase cu taietura speciala a manecii si bijuterii extraordinare precum si fuste prevazute cu buzunare frumoase. Dar, cel mai important, atunci a introdus asa-numitele costume Chanel cunoscute ca simbol al orientarii principale. Nici dupa moartea sa n-a scazut popularitatea casei de moda, Karl Lagerfeld conducand-o in lumina vechii ei splendori.

Chanel si-a dat seama repede ca, alaturi de rochii, distributia accesoriilor ar putea sa aduca mari beneficii companiei. Dragostea ei pentru parfumuri este legendara, afirmand: „Cea care nu poarta parfum nici nu este o femeie”.

Primul si cel mai cunoscut parfum este Chanel No. 5, de care sunt legate mai multe legende. Chanel a creat o serie de parfumuri cu urmatoarea clauza: „Sa aiba parfumul unei Doamne”. Parfumierul a asezat in fata lui Coco mai multe testere din care l-a ales pe cel cu numarul 5, astfel, cu o nobila simplitate, l-a numit Chanel No.5. Parfumul este o curiozitate prin insusi numele lui dar si pentru ca s-au folosti aldehidele pentru prima oara in producerea parfumurilor. A avut un succes urias, care tine si in zilele noastre. Aceasta s-a datorat si actritei Marilyn Monroe, care amarturisit ca nu doarme in nimic altceva, decat intr-un strop de Chanel No. 5. De atunci, parfumul s-a reinnoit. No. 5 Eau Premiere este mai suav si mai modern decat predecesorul sau. Publicitatea facuta de Nicole Kidman i-a crescut popularitatea. Casa Chanel a tinut foarte mult ca publicitatea parfumurilor sale sa fie facuta de cele mai frumoase actrite. Calitatea produselor de lux Chanel este incredibila, tocmai de aceea apar rar noi arome si intotdeauna nasterea unui nou parfum este precedata de o mare asteptare.


In 1999, cu aparitia parfumului Chanel Allure, a explodat o bomba in randul admiratorilor de parfumuri. Insusi numele descrie cu acuratete parfumul: jucaus, boem si totodata feminin si elegant. S-ar putea spune ca e o combinatie de arome clasice. Allure a cucerit nu doar inima femilor ci si pe cea a barbatilor, deoarece pragul trecerii in secolul 21, a reprezentat o nisa in natura parfumurilor ispititoare si elegante in acelasi timp. Parfumul Allure are doua versiuni diferite: eau de parfum, care este mai puternica si eau de toillette, care este mai suav, putandu-se purta cu curaj si in timpul zilei. In 2006 a aparut voluptosul Allure-Sensuelle, care isi arata mai pregnant partea seducatoare. Desi Casa Chanel creaza parfumuri predominant pentru femei, Allure Pour Homme si Allure Sport Homme sunt unele din cele mai cautate parfumuri masculine.

Parfumul Egoist si Egoist Platinum este aroma barbatului puternic si concentrat, care nu renunta in fata marilor obstacole. Cu notele puternice, specific masculine, sta bine doar barbatilor adevarati. Adresat tinerelor generatii, in 2001 s-a nascut fermecatorul Coco-Mademoiselle. Incredibil de bogat in arome combinate cu o precizie artistica, astfel incat a primit toate premiile existente in materie de parfumuri. Aroma spumoasa este fermecatoare, picanta si dulce, asemeni femeii care invarte lumea pe degetul ei. Coco-Madmoiselle poate fi achizitionat in varianta eau de parfum si eau de toilette.

Chance este parfumul vesnicei fericiri si bucurii. Pe langa faptul ca binedispune, confera purtatoarei feminitate si picanterie, in aceasta constand secretul parfumului Chanel-Chance: pentru ca in fiecare femeie se ascunde un demon ispititor, dar si o printesa romantica. Din seria Chance fac parte: Chance eau de parfum, Chance eau de toilette, Chance eau Fraiche de vara, versiunea luminoasa si placutul Chance eau Tendre.

Anul 2010 a fost anul Chanel, deoarece aparitia noi arome masculine Bleu de Chanel, a fost precedata de un mare interes si asteptare. Tanarul si puternicul Gaspard Ulliel a fost ales pentru a promova noul parfum. Bleu de Chanel este parfumul barbatului modern, locuitor al marilor metropole: arome speciale, puternic lemnoase, un parfum masculin foarte atractiv.

Evaluarea brandului "Chanel" in urma 0 pareri:
0.0
  ( nu a fost evaluat )
Srierea pareri si evaluari

 

Alte produse din oferta Parfumexpress

Noul magazin online Parfumexpress pe langa binacunoscuta gama de parfumuri originale va ofera produse extrem de atractive la preturi deosebit de avantajoase!